INFORMACE O ZÁRUCE
ZÁRUČNÍ REŽIMY | PODMÍNKY ZÁRUKY | ZÁRUČNÍ A POZÁRUČNÍ SERVIS |
Na všechny výrobky poskytujeme standardní záruku 2 roky od převzetí zboží. Zákazníkům nabízíme možnosti prodloužení až na 10 let pro všechny výrobky s označením MPZ (možnost prodloužené záruky. Na opravy zařízení jako čerpadla, řídící jednotky, dávkovače pak 3 měsíce od převzetí zboží. Na některé velmi citlivá zařízení jako jsou zpravidla sondy 12 měsíců, stejná doba platí pro zboží z tzv. druhé ruky. O produktech na které se záruka vztahuje vedeme elektronickou evidenci.
- REŽIMY ZÁRUK -

ZÁRUKA NA
NOVÉ PRODUKTY
STANDARDNÍ | PRODLOUŽENÁ | ZKRÁCENÁ
- Na většinu našich produktů poskytujeme standardní záruku 2 roky.
- Zákazník ji však může prodloužit až na 10 let, pohybuje-li se v režimu prodloužené záruky. Prodloužená záruka se vztahuje na výrobky označené jako MPZ (možnost prodloužené záruky). U těchto produktů je nutné vykonávat pravidelný servis ve smyslu kontroly, který je zpoplatněn podle aktuálního ceníku. Technik po ukončení servisní prohlídky vystaví certifikát prodloužené záruky, případně ukončí platnost záruky, byli-li porušeny podmínky pro její prodloužení (například vlivem nevhodné údržby). Pokud zákazník porušil podmínky prodloužené záruky po standardních dvou letech, je režim prodloužen se nachází v pozáručním režimu. Během této doby je. Tato záruka se týká zpravidla těsnosti svárů,
- Na některá zařízení podléhající se vztahuje zvláštní režim - záruka 12 měsíců [takovým příkladem jsou některé dávkovací jednotky, sondy]. U těchto produktů není možné uplatnit režim prodloužené záruky.
ZÁRUKA NA
OPRAVY
ČERPACÍ TECHNIKA | MĚŘÍCÍ ZAŘÍZENÍ | DÁVKOVACÍ STANICE
Při opravě v záruční době se záruka prodlužuje o dobu, po kterou byla oprava prováděna. Pozor! Doklad o koupi je naprosto nezbytným dokumentem při žádosti o reklamaci. Pečlivě si jej uschovejte.


ZÁRUKA NA
POUŽITÉ ZBOŽÍ
PŘÍSLUŠENSTVÍ | TECHNOLOGIE | CELKY
Použité zboží není vzhledem k agresivnímu prostředí ve kterém se většina naších zařízení nachází (voda, chemikálie, vlhkost apod.) běžnou součástí nabídky. Vzhledem ke stavu ve kterém se výrobky po dlouhodobém použití v těchto podmínkách nachází je nabídnutí k dalšímu prodeji spíše nevhodné. K výměnám dochází zpravidla v případě, kdy zboží už doslova doslouží a musí být nahrazeno novým (případně oprava díky poškození přesahuje nebo se přibližuje nákupu nového zboží). Ovšem i v našem odvětví dochází k předčasným výměnám (nejčastěji jednoduchých zařízení na IOT) a tak mohou můžete i v naší nabádce nalézt použité kousky za výhodnou cenu. Týká se nejčastěji:
- Technologických prvků - čerpadla, řídící jednotky apod.
- Větší nezabudované celky - sauny, vířivky apod.
Na požité zboží poskytujeme záruku zpravidla 12 měsíců od převzetí. Doba počátku je vyznačena v záručním listu, předávacím protokolu nebo jiném dokumentu. Pokud není specifikovaná, použije se datum převzetí jako datum vystavení dokladu o koupi. Na použité a repasované zboží se MZP nevztahuje.
- JAK ZBOŽÍ DORUČIT -
K ZÁRUČNÍMU NEBO POZÁRUČNÍ OPRAVĚ | K VRÁCENÍ

OSOBNĚ
NA POBOČKU
Zboží můžete osobně zanést na adresu Fr. Hrubína 1105, 674 01 v Třebíči
- Pokud zboží vracíte, musí být:
- Nepoužité, čisté, v originální balení, nepoškozené s veškerou dokumentací (návody, nálepky apod.)
- S kopii faktury
- S číslem bankovního účtu na které budou vrácení finanční prostředky
- Pokud nesete zboží k opravě, musí být:
- Čisté, bez vody
- S polepem na kterém jsou Vaše identifikační údaje
- S popisem závady (případně označením místa závady)
Zde s Vámi sepíšeme krátký přehled a probereme další postup. Peníze za zboží vracíme zpravidla do 14ti dnů do převzetí zboží (při odstoupení od smlouvy).
KURÝRNÍ SLUŽBOU
DLE VÝBĚRU
Zboží můžete poslat kurýrem na adresu Fr. Hrubína 1105, 674 01 v Třebíči.
- Pokud zboží vracíte, musí být:
- Nepoužité, čisté, v originální balení, nepoškozené s veškerou dokumentací (návody, nálepky apod.)
- Zabalené v další krabici (poškození obalu nebo zboží bude strženo z vrácené částky) s výplní (molitan, dřevitá vlna, karton) zabraňující poškození obalu
- S kopii faktury
- S číslem bankovního účtu na které budou vrácení finanční prostředky
- Pokud zasíláte zboží k opravě, musí být:
- Čisté, bez vody
- S polepem na kterém jsou Vaše identifikační údaje
- S popisem závady (případně označením místa závady)
- Zabalené v krabici s výplní (molitan, dřevitá vlna, karton) zabraňující poškození obalu


U ZÁKAZNÍKA
POKUD NENÍ MOŽNÉ ZBOŽÍ ZASLAT
Existují situace, kdy není technicky možné nebo ekonomicky výhodné zboží demontovat a dopravit na pobočku. Musí být provedena diagnostika a servis u zákazníka. U takové služby je nutné:
- Zajistit přístup servisního technika na pozemek
- Umožnit technikovi pobyt na pozemku po celou dobu servisního úkonu
- Zajistit elektřinu, vodu a další podmínky nutné k vykonání diagnostiky/opravy
- Zajistit místo, kde bude sladován odpad ze servisního zásahu
Prosíme o maximální možnou součinnost. Servisy u zákazníka není možné provádět kvůli všem úkonům (odmontování součástek, pročištění částí, odpojení zařízení od zdroje). Přes veškerou vůli nemáme kapacity na obsloužení všech našich zákazníků v přijatelných termínech. To s týká záručních i pozáručních servisů. Pokud to tedy situace jen trochu umožňuje, demontujte zařízení a dopravte jej na pobočku osobně nebo kurýrní službou. Předejdete tím čekání a případným nákladům spojených s dopravou nebo montáží/demontáží (v případě záruky, která by nebyl uznána). Využijte tedy tuto možnost je ve skutečně nezbytných případech.
KDY MI VRÁTÍTE PENÍZE?
PŘI ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Peníze za vrácené zboží vracíme nejpozději do 14ti dnů od převzetí zboží a písemného odstoupení od smlouvy. Pozor, týká se pouze sériového zboží. U zakázkových výrobků od smlouvy odstoupit nelze, protože se jedná o zboží odpovídající Vašim individuálním požadavkům.
JAK ZJISTIT AKTUÁLNÍ STAV?
ZÁRUČNÍ OPRAVY | POZÁRUČNÍ OPRAVY
Pokud vyřízení trvá nezvykle dlouho, neváhejte se obrátit na email obchod@bresco.cz, kde Vám zodpovíme vše potřebné. Standardně Vám po vyřízení servisní zakázky dorazí email nebo SMS.
- JAK SE ŘEŠÍ KDYŽ DORAZÍ -
POŠKOZENÉ ZBOŽÍ | JINÉ ZBOŽÍ NEŽ OBJEDNANÉ | ZBOŽÍ U KTERÉHO V BALENÍ NĚCO CHYBÍ

POŠKOZENÉ ZBOŽÍ
ZBOŽÍ DORAZILO S DEFEKTY
Sepište protokol o poškozené zásilce s přepravcem, který Vám zásilku doručil (kurýrní společnosti disponují vlastní typem formuláře). Pokud zásilku dopravilo Bresco a.s., sepište protokol s naším dopravcem. Bez odkladu nás o stavu poškození (včetně fotografií) informujte osobně na pobočce nebo emailem. Následně bude zvolen vhodný postup nápravy.
Kontrolu prosím proveďte ještě před odjezdem dopravce! Na hlášení o poškození bez přítomnosti dopravce (po opuštění místa doručení) nebude brán zřetel.
JINÉ ZBOŽÍ
DORAZILO MI JINÉ ZBOŽÍ NEŽ JSEM SI OBJEDNAL
Pokud jste po rozbalení zásilky zjistili, že jste obdrželi jiné zboží, můžete:
- Nechat vyměnit zboží na pobočce. Tato varianta je nejrychlejší. Pokud je Vaše zboží skaldem, můžete si jej odnést prakticky okamžitě.
- V případě, že pro Vás první varianta není možná (např. z důvodu vzdálenosti nebo časové vytíženosti), kontaktujte nás přes email obchod@bresco.cz. Zašlete nám fotografie Vašeho zboží společně s dostupnou dokumentací (objednávka, faktura, nabídka). Následně bude zajištěn přepravce, který zboží vyzvedne a doveze k nám na pobočku. Po jeho obdržení zajistíme nápravu v podobě zaslání Vámi objednaného zboží.


CHYBĚJÍCÍ DÍLY
DORAZILO MI ZBOŽÍ VE KTERÉM NĚCO CHYBÍ
Otevřeli jste balík se zbožím ve kterém chybí nějaké komponenty? Byly součástí objednávky? Kontaktujte nás neprodleně na emailovou adresu obchod@bresco.cz. Po provedení kontroly kompletace Vám chybějící díly zašleme na uvedenou adresu zdarma.
- REKLAMAČNÍ ŘÁD -
BRESCO A.S.
Společnost BRESCO a.s., IČO: 27708446, DIČ: CZ27708446 zapsaná v oddíle B, vložce 4751 obchodního rejstříku vedeného Krajským soudem v Brně vydává s okamžitou účinností od 1. 10. 2025 reklamační řád v následujícím znění:
I. Úvodní ustanovení
Část s názvem Úvodní ustanovení obsahuje především základní pojmy, definice a principy prolínající se celým reklamačním řádem společnosti Bresco a.s.
Tento dokument (dále jen "Reklamační řád") upravuje práva a povinnosti smluvních stran (Kupujícího a Prodávajícího) při uplatnění práv z vadného plnění poskytnutého společností Bresco a.s. (dále i jako "Prodávající"):
- jiné právnické nebo fyzické osobě nakupující zboží za účelem zisku a v rámci své podnikatelské činnosti (dále i jako "Kupující podnikatel")
- jiné právnické nebo fyzické osobě nakupující zboží za účelem vlastní spotřeby (dále i jako "Kupující spotřebitel")
podle: kupní smlouvy, smlouvy o dílo nebo jiné smlouvy (dále jen jako "Smlouva"). Reklamační řád tvoří neoddělitelnou součást Smlouvy a Obchodních podmínek (dále i jako OP).
II. Obecná ustanovení
Část s názvem Obecná ustanovení obsahuje obecné zásady a pravidla reklamačního řádu Bresco a.s.
- Reklamační řád platí pro nákup zboží a děl zakoupených Kupujícím od Prodávajícího skrze libovolný prodejní kanál jako například e-shop, přímý prodej apod.
- Právo Kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má zboží/dílo při přechodu nebezpečí škody na Kupujícího (standardně při převzetí, není-li stanoveno jinak), byť se projeví až později - Záruční doba začíná běžet dnem přechodu nebezpečí škody na Kupujícího. Při tomto přechodu musí Kupující překontrolovat technický stav zboží/díla včetně obsahu provozních náplní (např. chlornan, algicid apod.)
- Pojmy které definuje Reklamační řád přímo mají přednost před definicí pojmů uvedených v OP (nikoliv však ve Smlouvě). Nebyl-li pojem definován ani v jednom z uvedených aktuálně platných dokumentů, vyloží se pojem podle významu platné právní úpravy České republiky.
- Kupující je povinen seznámit se mimo Smlouvu, která je sestavena vždy individuálně (zpravidla dle charakteru zboží/díla) i s aktuálním zněním Obchodních podmínek a Reklamačního řádu před objednáním zboží/díla. Obchodní podmínky i Reklamační řád jsou uvedeny na webových stránkách (případně jsou dostupné k nahlédnutí na adrese Fr. Hrubína 1105, 674 01 Třebíč).
- Všechny reklamace jsou prodávajícím vyřizovány v českém jazyce
III. Odpovědnost za vady
Část s názvem Odpovědnost za vady obsahuje poučení Kupujícího o jeho zákonných právech vyplývajících z vadného plnění Prodávajícího existujících po zákonem stanovenou dobu.
- Prodávající odpovídá Kupujícímu ze zákona za to, že zboží které Kupujícímu předal (případně dílo, které prodávající pro kupujícího realizoval) neobsahuje vady. Kupující může podle zákona vytknout Prodávajícímu vadu, která se na zboží nebo díle projeví v průběhu dvou let (případně doby odpovídající ochranné lhůtě konkrétního zboží/díla - 1 rok, 3 roky apod.) od převzetí kupujícím. Byla-li výtka oprávněná (v případě uznané reklamace), prodlouží se záruční doba od okamžiku uplatnění reklamace až do vyrozumění Kupujícího o jejím vyřízení. Následně pokračuje běh původní doby odpovědnosti za vady.
- Prodávající vydá kupujícímu potvrzení o uplatnění reklamace, které obsahuje datum uplatnění kupujícím, obsah reklamace, specifikaci výrobku, vadu nebo její projev a odsouhlasený způsob vyřízení. Samozřejmostí jsou kontaktní údaje Kupujícího, které budou uchovány pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace
- Byla-li reklamace uznána, má Kupující právo na úhradu nákladů vydaných za účelem reklamace
- Doba trvání reklamace od uplatnění (zahrnující odstranění vady) nesmí překročit 30 dnů v rámci kterých je kupující o vyřízení informován (pokud se strany nedohodly na delší lhůtě). Pokud lhůta uplyne bez včasného vyřízení, může Kupující od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu
- Prodávající je povinen vystavit Kupujícímu protokol v písemné formě ve kterém stanoví datum, způsob a délku trvání nápravy (případně důvod zamítnutí reklamace). Tento protokol je v případě neuznané reklamace zpoplatněn a vyúčtován jako běžná služba zákazníkovi (diagnostika zařízení, servisní prohlídka). V případě uznané reklamace diagnostika není zpoplatněna. Zpoplatněny jsou i ostatní náklady vynaložené na diagnostiku (čas na cestě, doprava apod. při diagnostice u zákazníka) v případě neuznané reklamace. Ceny se řídí aktuálně platným ceníkem Bresco a.s.
- Kupující má právo na bezplatné odstranění vady, jejíž reklamace byla uznána a to formou opravy nebo výměny. Dodání nového zboží/díla může kupující požadovat pouze tehdy, je-li závada neopravitelná nebo oprava nákladnější než pořízení nové věci. Pokud závada není možná odstranit opravou nebo výměnou, případně pokud by oprava nebo výměna způsobily prodávajícímu nepřiměřené náklady, má kupující právo na přiměřenou slevu z kupní ceny a právo od smlouvy odstoupit. Právo odstoupit od smlouvy má kupující i tehdy, projeví-li se závada opakovaně (u zboží a děl vyšší hodnoty, které je nutné ze stejné příčiny opravovat více než třikrát v zákonné lhůtě), vada představuje hrubé porušení smlouvy, nebo pokud je z prohlášeních vydaných prodávajícím zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez výrazných obtíží kupujícího. Toto právo se nevztahuje na nevýznamné vady výrobku. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy a požadovat náhradu nového zboží/díla, nemůže-li jej vrátit ve stavu ve kterém ji obdržel. O tom, jakým způsobem bude reklamace vyřízena rozhoduje vždy prodávající.
IV. Výluky odpovědnosti za vady
Část s názvem Výluky odpovědnosti za vady obsahuje poučení Kupujícího o konkrétních situacích/okolnostech/vadách na které se záruka nevztahuje.
- Pokud kupující vadu sám způsobil, nebo věděl, že věc má vadu již před převzetím, právo z vadného plnění mu nenáleží
- Prodávající neodpovídá za vady na zboží/díle na které byla poskytnuta sleva právě v důsledku vad. Na tyto vady byl kupující před koupí upozorněn
- Prodávající neodpovídá za vady na dárcích, které byly poskytnuty Kupujícímu bezplatně
- Prodávající neodpovídá za vady na zboží/díle a na částech zboží/díla s omezenou životností (tzv. snadno opotřebitelné) jako jsou: Žárovky, UV lampy, sondy (pH, Rx, Cl aj. - obvyklá životnost sond při běžném užívání je 6 měsíců), teplotní a jiná čidla, hladinoměry a další měřící zařízení, elektrody (např. u solonizační jednotky), díly čerpadel a kompresorů (ložiska, ucpávky, membrány, kondenzátory)
- Prodávající nenese odpovědnost za drobné odchylky na zboží/díle a nevýznamné vady.
- Prodávající neodpovídá za vady způsobené neprovozováním nebo neužíváním zboží/díla. Na zboží/dílo je od okamžiku předání nahlíženo jako na zboží/dílo provozované/užívané
- Prodávající neodpovídá za barevné a jiné změny na materiálu vzniklé: působením vysokých teplot vody (vyšší než 29 °C), vystavení příliš kyselému nebo zásaditému prostředí (mimo interval 6,5 - 7,6), vystavení příliš vysokým hodnotám chlóru (do 0,3 - 0,8 mg/l), vystavení přítomnosti řas, vzniklé mechanickým poškozením (odřením, ošoupáním, poškrábáním), vzniklé chybnou stavební přípravou (např. deformace stěn v důsledku neodborné betonáže, vydutí/prasknutí bazénového dna v důsledku absence odvodnění výkopu apod.)
- Prodávající neodpovídá dále za vady vzniklé:
- Nevhodným užíváním věci. Provoz zboží/díla je popsané v uživatelském manuálu/návodu nebo odpovídá běžným zvyklostem a slouží k účelu pro něž bylo zboží/dílo vyhotoveno
- Nedostatečnou nebo nevhodnou údržbou. Údržba zboží/díla je popsaná v uživatelském manuálu/návodu nebo odpovídá běžným zvyklostem pro údržbu zboží/díla
- Nadměrným zatěžováním zboží/díla jako je například 24 hodinový provoz čerpadla bazénu apod.
- Neodborným zásahem do díla kupujícím nebo jím pověřenou třetí osobou
- Nevhodným skladováním (např. elektronika na slunci, dešti nebo mrazu)
- Nevhodnou manipulací a přepravou kupujícím nebo třetí osobou
- Nedodržením pokynů a doporučení Prodávajícího uvedených v manuálech, návodech, příručkách, stavebních připravenostech a jiných dokumentech souvisejících s instalací, zabudováním nebo provozováním zboží/díla
- V důsledku živelné katastrofy (např. bouře) a neočekávaných událostí (např. přepětí v síti)
- Vzniklé běžným opotřebením věci vlivem běžného užívání (např. ohnutí kartáčů vysavače)
- V důsledku přirozených změn (např. koroze)
V. Uplatnění práv z vadného plnění
- Kupující je povinen reklamované zboží převzít do jednoho měsíce od oznámení Prodávajícího o vyřízení nebo odmítnutí reklamace. V případě nevyzvednutí věci v této lhůtě, je Kupující povinen zaplatit Prodávajícímu poplatek za uskladnění ve výši 0,1 % z ceny nevyzvednuté věci za každý den prodlení s vyzvednutím. Prodávající oznámí písemně Kupujícímu vyřízení reklamace.
- Chce-li Kupující reklamaci uplatnit, musí nejprve věrohodně prokázat existenci smluvního vztahu s Prodávajícím (například prodejním dokladem nebo záručním listem)
- Za účelem posouzení a vyřízení reklamace musí Kupující předat osobně Prodávajícímu zboží/dílo na adrese Fr. Hrubína 1105 nebo jej zaslat na tuto adresu kurýrní službou. Dopravu reklamovaného výrobku k prodávajícímu i zpět zajišťuje Kupující. Pokud to povaha zboží/díla neumožňuje, nebo je jeho přeprava příliš ekonomicky/technicky náročná, je Kupující povinen umožnit prodávajícímu přístup k tomuto zboží/službě. Je-li součástí záručního listu smluvní servis, uplatňuje se reklamace v tomto servisu (adresa provozovny a kontaktní email jsou uvedeny v záručním listu).
- Vada musí být kupujícím oznámena prodávajícímu písemně ve lhůtě stanovené délkou záruční doby. Kupující musí tuto vadu oznámit neprodleně po jejím zjištění. To znamená poté, co mohl vadu při dostatečné péči, kterou je nezbytné dílu/zboží věnovat, zjistit. V oznámení bude uvedena konkrétní vada a nebo její projevy (včetně foto/videodokumentace). Pokud se používáním zboží/díla po projevení vady jeho stav změní natolik, že bude obtížné nebo nebude možné oznámenou vadu posoudit, prodávající reklamaci zamítne z důvodu nedodržení záručních podmínek
VI. Další ustanovení
Část názvem Další ustanovené upravuje ostatní podmínky a pravidla pro záruku poskytovanou společností Bresco a.s. nezařazené v předchozích ustanoveních tohoto Reklamačního řádu.
- Záruku není možné zaměňovat s životností zboží/díla.
- Na zboží/díla a jejich části s vyznačenou dobou trvanlivosti/použitelnosti se poskytuje specifická záruční doba v délce, které je na daném zboží/díle vyznačena. Pokud ke zboží není vystaven záruční list se specifickou záruční dobou (zkrácenou nebo prodlouženou), případně tato doba není uvedená v prodejním dokladu, trvá při dodržení podmínek záruční doba 2 roky.
- U zboží/díla s prodlouženou záruční dobou je platnost této záruky podmíněna pravidelnými servisními úkony (případně v kombinaci s odbornou montáží) .
- Pokud byla reklamace uznána a vyřízena, nepočíná běžet nová záruční doba, ale pouze dobíhá neuplynulý zbytek původně poskytnuté záruční doby tohoto zboží/díla.
- Práva Kupujícího vyplývající ze záruky zanikají nesplněním Kupujícího některé ze záručních podmínek
- Kupující je povinen řídit se pravidly, jež jsou obsaženy v přiloženém návodu ke zboží/díle a pravidly obecně známými, které nemohou být vzhledem k rozsahu při nejlepší vůli Prodávajícího uvedené v návodu k obsluze . Pokud návod ke zboží/dílu z jakéhokoliv důvodu chybí (Kupující jej například ztratil), je povinen si jej od prodávajícího vyžádat. Neznalost zásad uvedených v návodu neomlouvá
- Pokud je součástí zboží/díla elektrický spotřebič, případně má zboží/dílo charakter elektrického spotřebiče, musí kupující použít napájecí napětí, které odpovídá štítkovým hodnotám tohoto spotřebiče. Pokud štítek na spotřebiči chybí (například došlo k jeho stržení ze zboží/díla), musí Kupující zažádat o nový na adrese obchod@bresco.cz
- Je-li reklamujícím Kupujícím podnikatel a současně bude reklamace neuznána, má Prodávající právo na úhradu nákladů spojených s řešením reklamace a to včetně nákladů na dopravu, které Kupující podnikatel uhradí do 30 ti dnů od oznámení o zamítnutí reklamace.
- Pokud bylo zboží/dílo poškozené při dopravě, je ve vlastním zájmu Kupujícího sepsat s dopravcem protokol o poškození zboží/díla, jehož kopii zašle na email obchod@bresco.cz nebo na adresu Fr. Hrubína 1105, 674 01 Třebíč
VIII. Vysvětlení některých pojmů
Část názvem Vysvětlení některých pojmů definuje pojmy v Reklamačním řádu tak, jak jsou chápány společností Bresco a.s.. Tato část slouží především k jednotnému chápání definic uvedených v Reklamačním řádu oběma smluvními stranami a pro snazší orientaci v textu.
- Den převzetí zboží/díla chápeme jako převzetí zboží/díla Kupujícím od přepravce či přímo od prodávajícího (Bresco a.s.). Pozor! Den převzetí se nemusí slučovat s datem vystavení faktury. Pokud je zboží/dílo dodáno před vystavením faktury, počítá se jako den převzetí dodání zboží. Nikoliv datum vystavení faktury.
- Zboží: Chápeme jako hotový hmotný statek určený k prodeji (uzavírá se kupní smlouva)
- Reklamace: Právní jednání ve kterém smluvní strana uplatňuje odpovědnost za vadné plnění
- Dílo: Chápeme jako zhotovení určité věci na míru a dodávky personalizovaných služeb typu údržby, oprava, stavební práce, instalace, montáže (uzavírá se smlouva o dílo)
- Ustanovení: Část právního předpisu
- Vadné plnění: Situace, kdy prodávající nedodá zboží/dílo tak v ujednaném množství, jakosti či provedení
- Použitím pro účely podnikání: chápeme použití zboží/díla za účelem dosažení zisku
- Jinými obchodními účely: používání zboží/díla kupujícím pro účely jiné, než nutně dosažení zisku prodejem (např. zabudované jezírko v zahradnictví sloužící k účelům pro prezentaci vodních rostlin)
- Odborná montáž: Je-li předepsána, smí ji vykonat pouze právnická/fyzická osoba s potřebným živnostenský oprávněním. Při uplatnění práv ze záruky může být prodávajícím vyžádáno předložení potvrzení o provedení montáže (například doklad o zaplacení za službu).
- Významnost vady: Podstatnost nebo důležitost vady s ohledem na celkový stav. Zda jde o vadu významnou nebo nevýznamnou určuje Prodávající (např. škrábanec není s ohledem na celkový stav podstatnou vadou, nefunkční motor je s ohledem na celkový stav podstatnou vadou)
- Záruka: Doba po kterou Prodávající odpovídá za vady na zboží/díle při splnění podmínek Kupujícího definovaných Prodávajícím (zpravidla 2 roky)
- Životnost: Doba po kterou si zboží/dílo zachovává své obvyklé vlastnosti. Jedná se o potenciální trvanlivost zboží/díla.
- Přechod nebezpečí škody: Okamžik, kdy riziko přechází z Prodávajícího na jinou osobu (Kupující, dopravce apod.)
- Běžné opotřebení: Opotřebení vyvolané způsobilým a řádným užíváním zboží/díla (nejedná se o vadu).
IX. Závěrečná ustanovení
Tento reklamační řád Bresco a.s. ruší platnost všech doposud vydaných verzí reklamačního řádu. K nahlédnutí mimo webové stránky je i na adrese na Fr. Hrubína 1105, 674 01 Třebíč. Společnost si vyhrazuje právo na změny a úpravy bez předchozího upozornění.
JAK PROBÍHÁ ZARUČNÍ NEBO POZÁRUČNÍ SERVIS?
KROK ZA KROKEM

KROK 1.
INICIAČNÍ FÁZE
Napište průvodní dopis ve kterém budou specifikovány Vaše identifikační údaje:
- Jméno a Příjmení
- Ulice a číslo popisné
- PSČ město
- Telefon
Dále popis závady, které se na zařízení vyskytl. Společně s průvodním dopisem přiložte kopii dostupných dokumentů (např. faktura, dodací list, záruční list). Následně zařízení demontujte, zbavte vody/chemikálií/nečistot, zabalte tak, aby v průběhu dopravy nedošlo k poškození a zašlete na adresu: BRESCO a.s. Fr. Hrubína 1105, 674 01 Třebíč. Vzor průvodního dopisu si můžete stáhnout níže.
KROK 2.
ANALÝZA A NABÍDKA
Servisní technik analyzuje zařízení a předává jej společně s protokolem o nutném servisním zásahu ke zpracování obchodnímu oddělení. To Vás následně informuje s cenovou nabídkou, kterou je nutné odsouhlasit. V případě záručního servisu při uznané záruce je servisní poplatek anulován.


KROK 3.
OBJEDNÁNÍ DÍLŮ A OPRAVA
Po potvrzení cenové nabídky jsou objednány náhradní díly (pokud jich bylo k opravě třeba) a následně provedeny servisní úkony. Zařízení je odzkoušeno a na provedené práce (nikoliv na zařízení jako celek) je vystaven záruční list. Pozor! Záruční list není vystaven automaticky ke všem opravám. Pokud servisní technik uzná, že zařízení už nedokáže spolehlivě sloužit po záruční dobu (například vlivem oxidace elektrických částí z důvodu zatopení nebo kondenzace aj.), je provedena oprava bez záruky. Oprava bez záruky typ opravy, kdy servisní středisko nenese odpovědnost za případné budoucí závady, které by vznikly v souvislosti s touto opravou. Na takový servisní úkon je však zákazník vždy předem upozorněn.
KROK 4.
PŘEVZETÍ ZBOŽÍ A PLATBA
Následně (pokud nebylo domluveno jinak) je opravené zařízení zabaleno a s dobírkou zasláno přepravní společnosti na adresu uvedenou průvodním dopise. Zboží je samozřejmě možné vyzvednout přímo na prodejně, kde je po zaplacení předáno příjemci společně s dokumentací.

REALIZOVALI JSME PRO VÁS OD ROKU 1993 STOVKY
BAZÉNŮ | ZASTŘEŠENÍ | WELLNESS | TERAS
A DALŠÍCH REKREAČNÍCH CELKŮ...
NENAŠLI JSTE, CO JSTE HLEDALI?
Se svými dotazy se můžete obrátit na náš tým podpory prostřednictvím kontaktního formuláře nebo e-mailu obchod@bresco.cz. Rádi Vám odpovíme na Vaše otázky a poskytneme potřebné informace nebo materiály.
SÍDLO
- BRESCO a.s.
- Fr. Hrubína 1105
- 674 01 Třebíč
- Česká republika
- IČO: 27708446
- DIČ: CZ27708446
- obchod@bresco.cz
- +420 774 434 701